Нічні пригоди та нові вершини.

05.04.2015 16:01
Маршрут походу:

Ангарський перевал – т.с. Кутузівське озеро - г. Чатирдаг - пещ. Еміне-Баїр-Хосар - с. Перевальне – т.с. Демерджі – Долина Привидів – г. Південна Демерджі – вдп. Джурла – Поляна МАН – г. Пахкал-Кая – Ангарський Перевал.

Термін проведення:

21 - 28 жовтня 2011 р.

Учасники походу:

Учні та вчителі Верхньотокмацької, Обіточненської, Григорівської, Семенівської загальноосвітніх шкіл та Чернігівської спеціалізованої школи "Надія"

День перший. 21.10.11 р.

Вранці прибуваємо до м. Сімферополь, завантажуємося в тролейбус і доїжджаємо до зупинки Ангарський перевал, звідки починається наш похід. Нетривалий перехід до т.с. Кутузівське озеро - і ми на місці нашого першого табору. Тут ми будемо перебувати протягом двох днів, звідси будемо здійснювати сходження на одну з найбільш мальовничих вершин Гірського Криму - гору Еклізі-Бурун на верхньому плато Чатирдагу та вирушимо на екскурсію до печери Еміне-Баїр-Хосар.

День другий. 22.10.11 р.

Дуже ранній підйом і всі ми, крім чергового інструктора, вирушаємо у радіальний вихід. Стоїть чудова погода, і ніхто з нас навіть не здогадується, що ми сьогодні повернемося сюди далеко за північ. А поки що з великим ентузіазмом піднімаємося на верхнє плато г. Чатирдаг і вирушаємо до величної вершини Еклізі-Бурун на заході плато. Короткий привал на вершині присвячуємо огляду панорами Кримських гір з найвищим плато Бабуган яйлою та Чорною горою. Післяч цього вирушаємо до іншої вершини г. Ангар-Бурун і спускаємося на нижнє плато, звідки гірською стежкою виходимо до печерного містечка "Онікс-Тур", де знаходяться обладнані печери Мармурова та Еміне-Баїр-Хосар. Саме до другої у нас запланована екскурсія.

Екскурсія тривала досить довго і до с. Перевальне ми почали вихід наприкінці світлового дня, та з досвідченими керівниками це виявилося не страшно. Довго чекали автобуса на зупинці с. Перевальне і тому до Ангарського первалу прибули вже пізно увечері. Ось тут і почалися наші справжні пригоди. Ставши на маршрут ми довго кружляли у сутінках навколо нашого табору, а прибула на поміч допомога нам допомогла ще більше "заблукати". Та все ж виморені з бурею позитивних емоцій далеко після опівночі ми прибули до табору. Та ще довго не могли заснути від впливом спогадів сьогоднішніх пригод.

День третій. 23.10.11 р.

Сьогоднішній день наші керівники вирішили присвятити відпочинкові. То ж ми оглядали околиці Кутузівського озера, а подивитися тут є на що: один секвоєвий бір чого вартий, а ще причудливої форми вікові буки. То ж фотографуватися було де.

А наші керівники присвятили цей день рятуванню одного зі своїх колег, якому в походних умовах було проведено операцію по зняттю хірургічних швів. Як завжди наші керівники змогли з цього, здавалося б серйозного процесу зробити ціле театральне дійство. Надвечір над лісом лунали пісні під гітару та веселий гамір учасників під час туристських ігор.

День четвертий. 24.10.11 р.

На цьому наше перебування біля підніжжя Чатирдагу завершилося і ми вирушили до місця нашої наступної зупинки туристичної стоянки Андрюхина галявина поблизу джерела Верси. Спуск до Ангарського перевалу був нетривалим, скрізь ми знаходимо наші відбитки слідів, залишені під час нашого позавчорашнього нічного блукання. Від перевалу лісовою стежкою піднімаємося до пам'ятника першим будівельникам дороги через перевал до м. Алушта. Далі лісовою стежкою переходимо до Андрюхиної галявини і облаштовуємо наметове містечко.

День п'ятий. 25.10.11 р.

Дуже насичений день. Зранку у нас вихід до г. Пахкал-Кая та вершини Демерджі, а опівдні - традиційна посвята у туристи. То ж на маршрут виходимо раненько і вже о 9-й годині досягаємо підніжжя г. Пахкал-Кая. Короткий перепочинок і починаємо підйом на вершину. Погода досить тепла, тому на огляд вершини та милування навколишніми краєвидами витрачаємо близько 40 хвилин.

Після цього повертаємося до підніжжя гори і розбиваємося на дві групи. Частина новачків у супроводі інструкторів О. Штанька та С. Солодовнік повертаються до табору готуватися до посвяти, а решта досвідчених туристів на чолі з О. Бадіоном та Ю. Кальченком здійснюють сходження на вершину гори Демерджі.

Цього разу посвята у туристи особливо затяглася, адже новачків було багато, що змусило організаторів розбити їх на три команди. Цікаві змагання як завжди, не виявили переможців та переможених, то ж задоволення отримали усі: і учасники, і глядачі.

День шостий. 26.10.11 р.

Коротка екскурсія до Долини Привидів завершується вже перед обідом, адже погода стає туманною і спускається невеликий дощ. А далі нас чекає повернення додому.  Усіх охоплює легкий смуток, адже за час походу та незвичайних пригод група встигла згуртуватися і прощатися було сумно. Знайомою вже нам стежкою повертаємося до Ангарського перевалу, далі тролейбусом до залізничного вокзалу Сімферополь.