Нові подорожі до печер Тернопільщини.

16.04.2016 21:43

Термін проведення походу: з 19 до 26 березня 2016 р.

Маршрут походу: Смт Чернігівка – ст. В-Токмак 2 – м. Тернопіль – с. Залісся -_печера Млинки: р-н Центральний – р-н Мирний – р-н Центральний – вихід – с. Залісся – печера Млинки: р-н Центральний – р-н Східний – р-н Центральний – вихід – с. Залісся – печера Угринська: зал Вестибюль – прокатний стан – р-н Зоологічне кільце – зал Бісова хата – вихід – с. Залісся – зал Вестибюль – Прес – р-н Гордієв вузол – зал Богів – Малинік – Гур-Емір – Галерея Хрещатик –хід Македонського – Камін – вихід – с. Залісся – печера Млинки: р-н Центральний – р-н Дикий захід – р-н Казка – р-н Центральний – вихід – с. Залісся -  м. Чортків – м. Тернопіль – ст. В-Токмак 2 – смт Чернігівка.
Керівники групи: Солоха О.В. та Солоха С.С.

День 1. 19.03.2016

Приватним автобусом  об 11.00 год. прибули до станції Верхній Токмак – 2, де о 12.16 год. нас чекав потяг до м. Тернопіль.

День 2. 20.03.2016

Прибувши о 10.23 год. до м. Тернопіль, нас гостинно зустріли працівники  Тернопільського обласного центру туризму, які  запропонували у них відпочити та поснідати. О 12.00 год. група туристів відвідала дві екскурсії – Тернопільським обласним краєзнавчим музеєм та історико-меморіальним музеєм політичних в’язнів. Діти були вражені експонатами (зброя, одяг, предмети міського та селянського побуту, антикваріат), яких нараховується понад 150 тис. Після екскурсій ми мали змогу прогулятися містом, побувати у міському парку, де знаходиться невеличкий «зоопарк». Повернувшись 0 17.00 год. до Центру туризму, група відпочила та повечеряла. О 19.30 год. ми вийшли з центру туризму та попрямували в сторону ж/д вокзалу, де о 21.00 год. нас чекала електричка до ст. Залісся.

День 3. 21.03.2016

О 00.30 год. ми прибули до ст. Залісся. Звернувши на дорогу, ми попрямували в сторону с. Залісся, де нас чекав екскурсовод Руслан, який  здавав нам кімнату на час нашого там перебування. Діставшись пункту призначення, ми розклали свої речі, перекусили та о 03.30 год. полягали спати. Прокинувшись о 10.00 год., ми поснідали та почали готувати обід. О 15.00 год. у повному спорядженні ми попрямували разом з екскурсоводом до печери Млинки. Перша екскурсія відбулася в р-ні Мирному, який пролягав через Центральний р-н. О 17.00 год. група повернулася до табору. Повечерявши, діти займалися своїми справами, а коли стемніло, всі зібралися біля вогнища.

День 4. 22.03.2016

Після підйому о 10.00 год., група поснідала та почала займатися побутовими справами, після чого їх знову чекала екскурсія до печери Млинки. О 15.00 год. група попрямувала до входу печери, де їх вже чекав екскурсовод. Цього разу екскурсія тримала напрямок Східного р-ну, який також пролягав через р-н Центральний. Після екскурсії, яка закінчилася о 17.00 год., група повернулася до табору, де приготувала смачну вечерю. Повечерявши, ми попрямували на іншу базу, де мали змогу прийняти душ. Після усих зроблених справ, група зібралася біля вогнища.

День 5. 23.03.2016

Поснідавши о 10.30 год., група займалася побутовими справами. Цього разу екскурсія була раніше, ми попрямували до печери о 13.00 год., екскурсовод нас попередив, що екскурсія буде трохи довшою, ніж звичайно. Маршрут пролягав, як і раніше, через Центральний р-н, з якого ми потрапили спочатку в р-н під назвою «Дикий Захід», а вже потім - в «Казку». Повернувшись о 17.45 год. до табору, ми почали готувати вечерю та займатися побутовими справами.

День 6. 24.03.2016

Прокинувшись о 8.00 год. ранку, ми поснідали та почали збиратися на екскурсію, яка цього разу була в печері Угринська. О 10.00 год. ми зустріли екскурсовода, який відвів нас до входу у печеру. Зайшовши до печери, нас одразу відвели до залу Вестибюль, який був достатньо великих розмірів, з нього ми потрапили до Зоологічного кільця і до Бісової хати. Екскурсія була не схожою з попередніми, тому що були відсутні розпори та була велика кількість шкурників. Повернувшись до табору,  ми пообідали та гарно відпочили. Після вечері ми почали збирати речі, бо вранці нас чекав приватний автобус до м. Чортків.

День 7. 25.03.2016

Прокинувшись о 06.00 год. ранку,  ми почали збиратися та наводити порядок у таборі. Після побутових справ, ми поснідали та з нашим екскурсоводом вийшли на маршрут, де нас чекав наш автобус. О 11.00 год. ми прибули до м. Чортків, взявши квитки, у нас ще будо вдосталь часу для того, щоб прогулятися містом. О 14.15 год. ми сіли в електричку до м. Тернопіль. Прибувши о 17. 20 год. до м. Тернопіль, ми перекусили та о 19.50 год. нас чекав поїзд додому.

День 8. 26.03.2016

О 17.55 год. ми пробули на ст. Верхній Токмак-2, де нас чекав приватний автобус до смт Чернігівка.